Obserwatorzy

czwartek, 6 marca 2014

Auchan, zakupy

Dawno mnie tu nie było...
W sobote byłam w Auchan porobiłam kilka zdjęć po przeczytaniu opini kosmetyków które tam są większość jest słaba zdecydowałam się na maskę gloria która ma dobre opinie i maskę lorys owocową małą oraz zel pod prysznic z BingoSpa.
Możecie również zobaczyć co kupiłam w ciągu 2 miesięcy m.in 2 żele Balea z mojego sklepiku nowe owocowe zapachy, komin który dostałam na walentynki.














Mam nadzieję, że wszystko z kosmetyków się sprawdzi :)
Postaram się być tu częściej już wkrótce napisze jakąś recenzję :)

Malutka

6 komentarzy:

  1. Myślałam o Lorysie-wiem,że dobrze nawilża i wygładza.U mnie jest tyle rodzaji,że mogłabym pół dnia siedzieć i wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki pech, że u mnie nie ma Auchan. Do najbliższego mam jakieś 80 km.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tez z tyle :) ale nie jechalismy specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  4. jej nigdy jeszcze nie byłam w Auchan, a często koło niego przejeżdżam, dobrze wiedzieć, że mają tam kosmetyki od Bingo Spa, bo je uwielbiam, a w mojej okolicy nie są dostępne stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą maskę z Glorii i była beznadziejna, a na dodatek strasznie śmierdziała. Za to z Bingo Spa mam jedną maskę i ją uwielbiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również mogę polecić ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń