Obserwatorzy

poniedziałek, 22 września 2014

Zakupy Dm

Tak tak znów odwiedziłam tą cudowną drogerie :D

Tym razem mam dużo zdjęć ze sklepu, niektóre są nie wyrazne, bo ciężko było mi robić przy ekspedientce.



Szafa P2




ech szkoda, że Dm nie ma w Polsce zawsze chcę wziąć więcej w sklepie niż mam kasy :)

A oto co wzięłam
 ta daaam :D
2 dezodoranty limonkowe 3,56zł za 1szt
dezodorant black secret 3,56zł
szampon i odżywka garnier fructis pracht auffuler 7,33zł
żel balea malinowy 5,23zł
balsam white passion 5,23zł
podkład p2 -20,72zł
lakiery p2 : lost in glitter 070- 10,26zł, sand style 140- 8,16zł
żel pod prysznic beautifuls feelings balea 6,91zł
żel pod prysznic white passion 2,30zł
żel purple kisses 2,30zł
żel black secret 2,30zł
odzywka alverde z olejkiem arganowym 9,21zł
Najbardziej podoba mi się żel malinowy z Balea cudownie pachnie! żałuje, że nie wzięłam jeszcze dezodorantu z tego samego zapachu...

Malutka

6 komentarzy:

  1. cóż mogę powiedzieć, wow, wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nowa seria z Garniera jest dostępna już w Polsce w niektórych sklepach, widziałam ostatnio w Stokrotce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy, udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak jestem w Niemczech lub Czechach to chętnie idę do tego sklepu na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ponownie byłam i trafiłam na wyprzedaż

    OdpowiedzUsuń