Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Po fryzjerze

Byłam dziś u fryzjera podciąć końcówki i grzywkę.
Parę dni temu cieszyłam się , że nie mam porozdwajanych końcówek a wczoraj patrze i są nie dużo, ale jest.
Postanowiłam podciąć centymetr, ale jak zwykle poleciało więcej ok 4 cm.



Lubię włosy po podcięciu  zawsze są takie gładkie i grubsze końce.
Trochę na tym zdjęciu widać, że do połowy mam swój kolor, a drugą farbę. Była czarna a teraz jest taka brązowo-ruda :) jutro postaram się dodać zdjęcia robione na dworze zawsze inaczej trochę wyglądają niż w domu.
Fajnie się tak końcówki wywijają do środka:) przynajmniej jeden dzień nie odstają :)



Na dworze już nie wyglądają tak gładko i widać kolory jakie zostały po farbie
i w domu znów :p

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają włoski,mogłabyś zrobić zdjęcie z przodu.Po tym jak popaliłam sobie włosy i musiały iść pod nożyczki,częściej mam ochotę skrócić do takiej długości jaką Ty masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy. zazdroszczę takiej gładkości :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no wyglądaja na zdrowe włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno lepiej niż przed włosomaniactwem, ale jeszcze daleko do ideału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie są Twoje wymarzone włosy ?
      Twoje wyglądają na zdrowe :) Pewnie zależy Ci na wzroście :))) jak dla mnie nie ma nic lepszego niz masaż skalpu :)

      Usuń
  5. wyglądają:/ były porozdwajane.
    chciałabym mieć gładkie, lejące się włosy a te są porowate na zdj w domu tak tego się nie uchwyci jutro na dworze zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają.
    Ja również uwielbiam swoje końcówki po podcięciu. Są takie lejące i mięciutkie w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń