Obserwatorzy

wtorek, 11 marca 2014

Moje włoski. marzec

hej dawno nie robiłam aktualizacji i postanowiłam wam pokazać jak się mają i co obecnie stosuję:)

Szampon Biały jeleń hipoalergiczny
odzywka Gliss kur oil nutritive, garnier waniliowa
maska stapiz sleek line
płukanki : octowa z Yves rocher 1 na 2 tygodnie
mgiełka gliss kur różowa kocham ją !
odzywka b/s balea mango i aloes
do zabezpieczania green pharmacy jedwab




Od jutra w mojej pielęgnacji zmienia się szampon który dostałam od swojej dermatolog na ŁZS.
od czasu kiedy zaczęło się moje ŁZS mój kucyk zmalał o 2 cm...  mam teraz 6cm. ech juz jak robie kitek to widac po bokach przeswity...

Malutka

7 komentarzy:

  1. Sliczne wloski i zdecydowanie nie wygladaja na 6 cm. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę jak Ewa-włosy nie wyglądają na 6cm!!!!Bardzo urosły!!!Balea-mleczko,to dla mnie odkrycie-uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają cudownie i wcale "nie chudo" ;)))) Mam nadzieję, że szampon pomoże, trzymam kciuki Kochana :-***

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne włosy, naprawdę gratuluje.

    OdpowiedzUsuń