Obserwatorzy

wtorek, 27 listopada 2012

27.11.2012 Obecna pielęgnacja włosów :)

Po kolei w skrócie najpierw : myje włoski szamponem Elseve nutri gold od Loreal potem drugim szamponem dermena używam 2, ponieważ dermena nie pieni się na moich włosach i sa tłuste po umyciu, gdy używam go samego dlatego stosuje przed nim jakiś w tym wypadku od loreal. Nastepnie nakładam odżywke elsev z tej samej serii spinam klamrą, nakładam czepek i owijam ręcznikiem, trzymam na włosach 5-10min spłukuje nakładam maseczke z Kallosa juz przeze mnie opisaną w taki sam sposób jak maseczkę tyle, że trzymam dłuzej od 20 do 40 min zależy ile czasu mam. Spłukuje maseczke i następnie psikam z Dove lub Gliss Kur odzywke w sprayu potem nakładam serum i gotowe:) nie raz stosuje tez olejek, ale ten co mam z Dabur nie podoba mi sie zbytnio jak dla mnie smierdzi troszke :) no i po wysuszeniu rozczesuję szczotka z włosią :) a teraz opisze wszystko dokładnie :D
Szampon Loreal ElseveNutri-Gloss Cristal szampon upiększający. Przeznaczony jest do włosów długich, pozbawionych blasku, normalne lub cienkie.
Sekret lekkości i kryształowego blasku
 odżywienie bez obciążania lekka formuła bez zawartości silikonu, wzbogacona roteinami, zapewnia włóknom włosa zrównoważone odżywienie, nie obciążając ich i nie pozostawiajac na włosach osadu.Włosy staja się miękkie, jedwabiste w dotyku i lekkie jak piórko:)
 Plusy:
-ładny zapach
-dobrze się pieni
-wlosy sa sypkie i wygladaja na naprawde zdrowe
+efekt jak po dobrej odzywce
+sa mile w dotyku
+cudnie lsnia
+doskonale oczyszcza
+opakowanie zdobi łazienke
+cena

Skład:
Szampon z tej serii jest tak samo super:) i sa te same plusy. minusem moze jest to ze gdzieniegdzie brokat jest:p  cena: kupiłam jako zestaw szampon i odżywka dałam 16 zł.

Następny szampon Dermena hamuje wypadanie włosa

200ml Hm za dużo o tym szamponie napisać niestety nie moge ponieważ kupiłam go ponad tydz temu, ale to co juz zauważyłam to to, że włosy mam po nim gładsze i jakby mocniejsze:) kupiłam go w aptece kosztował 40zł na allegro widziałam za 30 zł. Jako jedyny na rynku zawiera chlorek 1-metylonikotynamidu aktywna substancję pochodzenia witamionowego, wzmacniajaca mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i stymulującą odrastanie włosów. Szampon może być używany w sposób ciągły. Najlepsze efekty terapeutyczne osiąga się stosując szampon w standardowym, codziennym myciu. Można go też używać rzadziej, zgodnie z przyzwyczajeniami (wydłuży to jednak okres pojawienia się pożądanego efektu). Butelka o pojemności 200 ml wystarcza na około 35 - 40 myć głowy, a więc przy codziennym stosowaniu wystarcza na 4-6 tygodni.
Plusy
+włosy miękkie przy nasadzie
+ duzo baby hair!
+ przyjemny zapach
+ gęsty
+ wydajny
Minusy
- cena
- nie pieni się

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lautyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Juglans Regia Extract, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Hydroxypropyltrimonium, Peg-15 Coco Polyamine, Parfum, Sodium Chloride, 1-methylparaben, phenoxyethanol, Propylparaben.
Serum wzmacniające Pantene Nature Fusion ma lekką formułę, dzięki której włosy pozostają jedwabiście gładkie. Podobnie, jak z  całej serii `Nature Fusion`, jego działanie wzmacniające polega na ochronie włosów przed uszkodzeniami spowodowanymi szczotkowaniem lub stylizacją. Ułatwia ich rozczesywanie oraz zapobiega puszeniu. Producent nie deklaruje właściwości odżywiających, czy nawilżających. Przeznaczone do włosów zdrowych, cienkich i delikatnych.Podoba mi się to serum chroni moje włosy non stop w czasie szczotkowania, stylizacja. Kolor ma taki sam jak odżywka, która zamiesciłam wcześniej:) Na pewno kupię ją jeszcze nie raz można ją spotkać w każdym molochu, drogerii:)
Plusy
-trochę pomaga w rozczesywaniu włosów po kąpieli
-ładnie pachnie
-jest wydajny
-tani

Skład: Aqua, Dimethicone, Cethyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Benzyl Alcohol, PEG-2M, DMDM Hydantoin, Parfum, Cetearyl Alcohol, Hydroxyethylcellulose, Glyceryl Stearate, Oleyl Alcohol, Polysorbate 60, Citric Acid, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Cassia Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Propylene Glycol, Alpha-Isomethyl Ionone, Persea Gratissima Oil, Linalool, Citronellol, Geraniol, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, BHT, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Vitis Vinifera Seed Extract, Potassium Sorbate


Natępny i ostatni kosmetyk jest olejek do włosów Dabur Vatika. Jest to olej kokosowy wzbogacony ekstraktami z amli, cytryny i henny oraz 6 innych ajurwedyjskich ziół. Vatika to unikalna, naturalna receptura, która powoduje głębszą penetrację oleju aby włosy i skóra głowy były nawilżone i zdrowe. 
Cytryna reguluje wydzielanie sebum oraz przeciwdziała łupieżowi.
Henna wraz z innymi ziołami otula włos chroniąc przez zewnętrznymi zanieczyszczeniami oraz podkreśla kolor włosów.
Amla wzmacnia włosy od korzenia aby były zdrowe i lśniące.
Sposób użycia: używaj regularnie na włosy i skórę głowy. Najlepsze rezultaty daje zostawienie jej na noc na włosach a rano zmycie szamponem.Hm mi ten olejek zbytnio nie przypadł szczególnie zapach... moze  dlatego nie zauważyłam efektów, poniewaz nieregularnie go używam nie mam kiedy skoro najlepiej zosawić go na kilka godz. Postaram sie wrócic do niego i stosować regularnie a wtedy zobacze:)
 
No i na końcu moja szczotka z włosia:) włosy po niej sa gładsze nie powoduje rozdwajania końcówek nie szarpie ich jak zwykła szczotka polecam w nią zainwestować a wasze włosy wam się odwdzięczą:) 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 komentarze:

  1. Niezła szczotka:-) Od jakiegoś czasu rozglądam się za typowo płaską szczotką. Mogę wiedzieć gdzie i w jakiej cenie ją zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na allegro :) jakieś pół roku za niecałe 50 zł

    OdpowiedzUsuń