Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Moja dawna pielęgnacja włosów...:)

Pierwszą moją z tych dwóch odżywek była Pantene Nature Fusion.Odżywka z Pantene Nature Fusion pomaga nadać włosom jedwabistą gładkość i zdrowy wygląd zainspirowany naturą.  Hmmm odżywka ogólnie mi się podoba stosowałam ją razem z szamponem z tej samej seriii byłam zadowolona z tej pary. Odżywka daje widoczne mocne i miękkie włosy- potwierdzam pozostawia je takie jak pisze na buteleczce a dodatkowo ładny zapach który się utrzymuje :)na pewno jeszcze kiedys do niej wróce. Odzywka jest do włosów cienkich i delikatnych. Do niej i szamponu używam jeszcze serum z tej serii ale to w aktualnej     pielęgnacji :) kolor widoczny na zdj żółty. Cena : 10-11zł. A i odżywka wystarczy na bardzo długo skończyłam 2 szampony z tej serii 400ml i jeszcze mam ją a używałam po kazdym myciu:)
Podsumowując
+nie obciąża , a myje włosy co kilka dni
+włosy sa lsniące i miękkie w dotyku,puszyste (a mam ciezkie włosy)
+wydajnosc ok
+super zapach 
+UKŁADAJA SIE TEZ OK 
Minusy
-butelka. jakos nie spodobała mi sie

Drugą odżywka, która była trafiona była odzywka z Dove repair therapy.Jest ona przeznaczona do włosów słabych i łamliwych pomaga zapobiegać wypadaniu włosów. Stosowałam ja także z szamponem z tej samej serii i podobało mi sie chyba nawet bardziej od tej pantene. obie b. ładnie pachna i czuje jak nawilżały moje włoski, pozostawia je gładkie, sypkie i nawet polepszyły mi sie po niej włosy bo wczesniej miałam rozdwojone końcówki, które podcinałam co 2 miesiace i nic użyłam tej serii  plus podciecie i udało sie :) Zaawansowana technologia Dove zawiera MICRO MOISTURE SERUM, które pomaga regenerować zniszczoną powierzchnię włosa od cebulek aż po same końce. zamyka otwarte łuski włosowei ułatwia rozczesywanie.Odżywka Dove jak i szampon maja kolor biały i sa bardzo gęste. Cena? hm róznie od 8.99 do 10,99w Naturze, Rossmanie czesto:)
 Podsumowując
Plusy:
+ wygładza włosy
+ niska cena
+ nawilża włosy
+ ładnie pachnie
+ nie obciąża włosów
+ pomaga rozczesywać włosy
+opakowanie jest poręczne i ładnie wykonane:)
Minusy?
Hmmmm nie zauwazyłam:)



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chliride, Parfum, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, DMDM Hydantion, Amodimethicone, Sodium Chloride, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, PEG-7 Propylheptyl Ether, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylopropional, Citronellol,Hexyl Cinnamal, Hydroxycitonellal, Linalool, Cl 15985, Cl 19140.



Obie odżywki stosowałam tak samo po umyciu szamponem nakładałam odżywkę spinałam klamra zakładałam czepek i owijałam recznikiem włosy potem włosy miałam gładkie i miekkie:)  Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 komentarz:

  1. Ogolnie Pantene powodował u mnie łupiez, a Dove bardzo lubiłam, ale to tylko złudzenie było :P

    OdpowiedzUsuń