Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Zakupy Rossmann

Co tu dużo mówić jak zwykle same potrzebne rzeczy :P


  • Klamra taka malutka :)
  • Żel pod prysznic Wellness Beauty wanilia i macadamia
  • Olejek Alterra migdały i papaja
  • Dezodorant Fa sport Ultimate dry
Zadowolona jestem najbardziej z olejku i dezodorantu:D oba ślicznie pachną :)
Uwielbiam chodzić do Rossmana tym bardziej, że rzadko tam bywam. Ech niestety...
Znalazłam też fajny kolorek ten oto
Zastanawiam się ciągle czy pofarbować włosy???

Na koniec zdjęcia mojej niuni :D
Jedno zdjęcie i dajesz  mi spokój! :D
 Jeszcze języczek uchwyciłam :D



11 komentarzy:

  1. Olejek kusi, ale zarazem jego cena mnie odstrasza...
    Śliczny piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz jest w promocji kosztuje 18,99zł.
    I tak dużo... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio!!!! Też mam takiego tylko czarniejszy bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna psinka-miałam podobną Perełkę-cudo.Widzę olejek-oby posłużył Tobie,jak nie do włosów to do ciała.Z farbowaniem poczekaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam do ciała wellness z macadamią miałam- ma obłędny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic z tych produktów nie miałam ;p A cd pieska jest straaaasznie uroczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek wybrałaś najlepszy z Alterrowskich moim zdaniem :) Bardzo mi podpasował :) Masz piękne włosy, chyba bym nie farbowała na N5 ;) Podoba mi się Twój blog, będę wpadać częściej :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny piesek ;) Dziękuję za odpowiedź odnośnie tego olejku, niedługo wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń