Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

Aktualizacja czerwiec

w domu
na dworze wiało troszkę:/

Teraz przypomnienie poniżej z maja 


 Niestety dalej mi strasznie wypadają pomimo tego, że stosuję Vitapil :/
Nic nowego na razie nie wprowadziłam do swojej pielęgnacji.
W maju używałam szampon, odżywkę, maskę, troszkę olejowałam, zabezpieczam też końcówki masłem do ciała z Isany, do tego spray ułatwiający rozczesywanie z marion i to wszystko :)

Nie jestem teraz zadowolona z włosków głównie z tego powodu, że strasznie dużo ich tracę.
Dalej także walczę z suchymi końcówkami.
A jak tam wasze włosy w maju?

8 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włosy. ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. mi już nie wypadają < 3 wypróbuj shake z jabłka i pietruszki :) dodatkowo wcieram Jantar i myję głowę Baikal przeciw wypadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy. Widać, że o nie dbasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz suche końcówki? Wcale nie widać. W życiu bym nie powiedziała.. Twoje włosy wyglądają tak zdrowo, pięknie lśnią i są takie gładkie.. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne-mamy ten sam problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. to może na wypadanie próbuj drożdzę pić i wcierki używać np.z Joanny Rzepa ,ja też mam małe problemy z wypadaniem i to je zmniejsza;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widać suchych końców a cd wypadania to ja tez sie z tym zmagam ;/ Na szczescie jest już lepiej ale kilka miesiecy leciały jak głupie xd To chyba z powodu braku witamin po zimie, nastepnym razem nie bede taka głupia i bede brac jakies suplementy w jesienno-zimowym okresie.

    OdpowiedzUsuń