Obserwatorzy

środa, 25 września 2013

Co mi pomogło na wypadanie włosów?

Hej :)

znalazłam sposób na wypadanie włosów jak sam tytuł mówi.
Jesteście ciekawe co to takiego???
ŻELAZO :D
okazało się, że to jego mi brakowało, a włosy leciały...tragedia.
Kupiłam tylko listek zażywam 2 razy dziennie od tygodnia i włosy praktycznie nie wypadają!



Skład:
sproszkowana hemoglobina
fumaran żelazawy
kwas foliowy

Wskazania: Uzupełnienie codziennej diety w żelazo i kwas foliowy. Suplement diety zalecany osobom na źle zbilansowanych dietach odchudzających, ubogich w produkty zawierające naturalne żelazo, kobietom u których występują obfite miesiączki, kobietom ciężarnym oraz karmiącym, rekonwalescentom, nastolatkom w okresie wzrostu oraz osobom starszym, a także osobom o zwiększonej aktywności fizycznej i umysłowej.

Dawkowanie: Doustnie. Kobiety i nastolatki w okresie dojrzewania 2-3 tabletki dziennie. Kobiety w ciąży 3-4 tabletki dziennie. Pozostali 1-2 tabletki dziennie. Dzieci poniżej 12 lat tylko wg ścisłych zaleceń lekarza. Cała dzienna dawka może być zażyta jednorazowo (np. wieczorem, podczas lub tuż po posiłku). Preparat może być stosowany przez diabetyków. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej do spożycia porcji w ciągu dnia.

Nie musicie kupować całego opakowania od razu wystarczy spróbować listek,który kosztuje 6 zł w aptece i zawiera 20 szt :) polecam dziewczyną , które zmagają się z wypadaniem włosów. 

Malutka


7 komentarzy:

  1. Też mi strasznie włosy wypadają, ale mam zapisane inne suplementy. Może pomogą?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pomyślałam o żelazie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio strasznie włosy lecą :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też je kupię, może pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm może mi też brakuję żelaza? Muszę kupić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę łyknąć żelazo :D

    OdpowiedzUsuń