Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

Małe zakupy :)

Hej
Nadszedł koniec września. Jak ten czas leci...
Dziś chciałam wam pokazać moje zakupy z ostatnich dwóch tygodni 


Perfumy Beyonce, mgiełka do ciała truskawkowa, sól do kąpieli, magazyn z galerii Ostrovia


Kozaczki,kulka nivea, jedwab w płynie green pharmacy, olejek do włosów Yves Rocher



Ostatnio mam fioła na punkcie Yves rocher :) ciesze się, że udało mi się go zdobyć jestem ciekawa jak działa...jutro go wypróbuje.
Mam jeszcze ochote na inne produkty tej firmy, ale muszę denkować najpierw :) a potem kupowanie.
Perfumy Beyonce już użyłam, ale niestety chyba się nie utrzymują:( 
Sól do kąpieli tak pięknie wygląda w tej buteleczce, że aż szkoda mi używać:D i na razie jest ozdobą :D

A zatem dość już zakupów!!! teraz zużywamy :) miłego wieczorku papa


Malutka




5 komentarzy:

  1. Jej, jaka fajna sól do kąpieli ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten jedwab, a kosmetyki z YR też mnie kuszą, jak na razie mam tylko odżywkę z tej firmy, która sprawuje się na moich włosach bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzę jeden z moich ulubionych olejków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń