Obserwatorzy

poniedziałek, 14 października 2013

Zakupy pażdziernik+autko+plan denka

Hej dziś chcę wam pokazać co kupiłam

biedronka:
2 szt ampułek marion
odżywka garniera drozdze piwne
błyszczyk
odświeżacz do pokoju






Sklep kosmetyczny
lakier golden rose
serum na końcówki
Apteka
Odżywka w sprayu Biovax + maska w opakowaniu
troszke nie ładnie się pani zachowała bo cena była 19.99zł a termin ważności jest do listopada to chyba normalna cena, ale nie o to chodzi, bo poszłam głownie po maseczke w saszetce biovaxa w końcu wzięłam tą odżywkę bo pani nie wiedziała nawet o co chodzi mi... a na koniec wcisnęła próbki szamponu Pharmaceris 3 szt i do nie na poprawe humoru nie patrzyłam na termin przydatności dopiero w domu patrze a tam do lipca tego roku... :/




Płyn micelarny 400ml 7.99zł
klamra 4zł














A teraz plan denka. Ostatnio ciężko mi coś zużyć , ponieważ wszystko mam nowe i używam od początku...
Oto co zaplanowałam na pażdziernik -grudzień
Odżywki
ulubiony olej
maski
Odżywki b/s


Spraye- odżywki




 I na koniec moje pierwsze auto!nie jest to jakaś super bryka, ale moje własne. Na poczatek w sam raz:)


Pozdrawiam was i trzymajcie się :) 
Malutka


15 komentarzy:

  1. Ile dałaś za autko, jeśli można spytać?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega ciekaw odżywki w sprayu biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko prowadź ostrożnie :) mega zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. i kolejna osoba wspomina o olejku YR:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super autko!Kochana,masz super kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tylu produktów nie zużyła do końca roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zastanawiałam się nad tą odżywką Garniera będąc ostatnio w Biedronce :))

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie już zostały tylko z awokado i masłem karite:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę kupiłaś, ja się ograniczam.
    Jak widzę, to nie tylko ja się męczę z projektem denko, prawie wszystko mam kilka razy użyte, więc długo się schodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Autko super! Jak na pierwsze, to jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej zazdroszczę Ci samochodu, też bym chciała mieć swoje własne jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten płyn z biedronki jest cudownym, świetnie zmywa makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kupiłam swoje pierwsze autko w ubiegłym miesiącu. Nawet w podobnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń