Obserwatorzy

poniedziałek, 4 listopada 2013

Aktualizacja listopad + zakupy

hej :)
nadszedł czas na aktualizację moje włosy zbytnio nie zmieniają się z miesiąca na miesiąc , więc postanowiłam,że nie będę dodawać aktualizacji co miesiąc tylko np co 3 , 4 miesiące.:)

nadal walczę z wypadaniem, a do tego nabawiłam się łupieżu tłustego :/
ech i w ogóle nie chce mi się jak na razie nic pisać, bo szczerze mówiąc jestem zła, że zaczęłam to włosomaniactwo, bo wcześniej nigdy nie miałam problemów z wypadaniem i łupieżem :(
Moja pielęgnacja była skromna : tylko szampon + odżywka.
Kupiłam nizoral, ale nic nie pomaga...

na pocieszenie pokaże wam co kupiłam wczoraj na świebodzkim spotkałam tam kosmetyki Balea
Szampon, 2 żele, i suchy szampon batiste

Komin, sweterek, legginsy, parasol :)


7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żebyś szybko pozbyła się łupieżu i wypadania i jeszcze szybciej o tych problemach zapomniała! A zakupy świetne - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, napewno wszystko wróci do normy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypadanie pewnie jest spowodowane zmianą pogody, łupieżu współczuję, ja właśnie przed włosomaniactwem miałam łupież, a teraz nic złego nie dzieje się na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego zazdroszczę.A o wypadaniu myśl w ten sposób-nie tylko ja mam ten problem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy pięknie się układają. :) Nic nie odstaje na pół metra jak u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też strasznie wypadają włosy co wcześniej aż tak się ni zdarzało..

    OdpowiedzUsuń