Obserwatorzy

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Pokój/weekend

hej dziś chciałam trochę pokazać wam "siebie" jak mieszkam co mam nowego itd zapraszam do oglądania:)

co robiłam w weekend?

Byłam z ukochanym we Wrocławiu w Auchan, w którym byłam pierwszy raz :)
Kupiłam maskę romantic kusiło wiele więcej,ale ech ...dużo mam
a potem Korona :) jak ja uwielbiam się tak szlajać z Nim :)

Maska gloria


Malka lorys


Wrocław


oszczędności na wyjazd do DM :D


nowy specyfik do walki z ŁZS


 Maska Romantic

A teraz troche to co mam w pokoju :)


świeczka


piasek znad morza


moja bombka


kosmetyki które używam aktualnie do włosów


Moja szuflada z kolorówką i nie tylko


kosmetyki w szafce czekające na swoją kolej



muchołówka

obraz przeze mnie wyszyty

Mam nadzieję, że dotrwałyście i was nie zanudziłam
 pozdrawiam :)

Ps zapraszam tu
Malutka



3 komentarze: