Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

A jednak ŁZS. Walka + pocieszenie

Byłam jakiś czas temu u pani dermatolog już nie mogłam wytrzymać tego swędzenia no i usłyszałam to czego nie chciałam najbardziej nabawiłam się ŁZS nawet wiem przez co ... ale nie będę tu teraz o tym pisać jestem zła, że zaczęłam to cholerstwo stosować!
Ech pani mi przepisała następujące leki

Szampon Pirolam
Emulsja Zoxiderm 150
Diprosalic krople
tabletki alermed
tabletki cynk plus A
napisałam w takiej kolejności w jakiej mam używać
nie będę pisać ile mnie to wyniosło same wiecie ile kosztują leki w aptece...


Będę walczyć chociaż o uśmierzenie tego bo wyleczyć jak wiadomo całkiem się nie da :(

Na pocieszenie wstąpiłam do mojego sklepu z Balea i alverde

Żel do ciała
odżywka alverde wszyscy ją chyba znają
żel do ciała dla mojego narzeczonego
kulka kokos i nektarynka








Malutka

2 komentarze:

  1. Współczuje.. Miałam czas kiedy skóra głowy okropnie mnie swędziała, bałam się że to ŁZS , jednak było to spowodowane szamponem, który wtedy stosowałam..

    OdpowiedzUsuń