Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2014

Denko pażdziernik-grudzień

I minął rok 2013... nadszedł kolejny jak ten czas leci...
postanowiłam dziś pokazać co udało mi się zużyć przez 3 miesiące nie jest tego dużo szczerze? jestem zawiedziona ,że tylko tyle zużyłam, ale na prawde starałam się :)













  • Odżywka Isana nawilżająca.Używałam jej do pierwszego O.Kupię ponownie 
  • Żel pod prysznic Christina Aguilera secret poition.Ma cudowny zapach. Kupię ponownie
  • Szampon Biosilk zużyłam go do mycia grzywki. Nie kupię ponownie
  • szampon Pirolam mam mieszane uczucia napisze post wkrótce o nim. Nie wiem czy kupię ponownie
  • balsam do ciała Garnier masło kakaowe 400ml długo go zuzywałam, ale w końcu udało się :)Nie jest zły , ale chce inne balsamy spróbować. Nie kupię 
  • odżywka w sprayu marion. Kupię ponownie
  • 3 próbki szamponu Pharmaceris. nie wiem czy kupię ponownie
  • póbka balsamu do ciała Kolastyna. Nie kupię ponownie
  • próbka jedwabiu do ciała Delia. Nie kupię ponownie
  • Tabletki Allermed. Kupię ponownie ( bo muszę ) 
  • saszetka maski Biovax. Miałam wrażenie, że przez nią więcej włosó mi leciało.Nie kupię ponownie
  • Tabletki Acti-Globin. nie wiem czy kupię ponownie
  • Tabletki Biotebal. nie wiem czy kupie ponownie
  • Płyn Diprosalic do skóry głowy. nie wiem czy kupię ponownie
Używałyście którychś z tych kosmetyków? Co wy o nich sądzicie?

Malutka

3 komentarze:

  1. zaciekawił mnie ten Żel pod prysznic Christina Aguilera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego denka znam tylko Isanę, którą również wykończyłam w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń