Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Zakupy Ostrów wielkopolski

Witajcie kochane !
w sobote byłam z narzeczonym w Ostrowie wielkopolskim (50km ode mnie) jechaliśmy specjalnie, bo zobaczyłam, że tam w naturze jest jedwab, który juz od dawna chce:) 
Niestety w naturze go rozebrali w ciągu jednego dnia. Kosztował 4,99zł.
Znalazłam go jednak w Schleckerze :) troszke drożej.

poza jedwabiem kupiłam jeszcze podgrzewacze, chusteczki do higieny intymnej,maske z jedwabiem,jedwab i olejek arganowy w sprayu.

Byłam w sklepie fryzjerskim (w nim kupiłam maskę z jedwabiem) i byłam w szoku tam są same cuda!!!maski fruit,kallosa, loreal... nie pamietam za duzo załuje ze nie zrobiłam zdjec ale za 3 tygodnie moze znów tam pojde:)

Malutka

12 komentarzy:

  1. Nie ma to jak jechac 50 km po jedwab...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) My włosomaniaczki jesteśmy skłonne do takich poświęceń ;P Pozatym na jedwabiu jak widać się nie skończyło , więc było warto jak widać ;)

      Usuń
    2. ja dobrze wiedziałam, że nie wezmę TYLKO jedwab :)
      a przy okazji jeszcze go pozwiedzaliśmy, więc nie żałujemy anonimku :)

      Usuń
  2. Cudowne zakupy :))))) Jestem strasznie ciekawa jak się spisze różowy Kallos, mój keratynowy jest cudowny, więc koniecznie daj znać jak ta maska się sprawdzi :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. keratin kupiłam ostatnio w Hebe po twojej recenzji :)
    Napisze napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej wersji kallosa jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. O!Masz Kallosa Jedwab-pięknie wygładza!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak. trudno ją znależć w Hebe juz nie było a we fryzjerskim ostatnia sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo w którym miejscu jest sklep fryzjerki w którym kupiłaś tą maskę z jedwabiem? Mieszkam 10 km od Ostrowa więc bardzo często tam jestem, a tą maskę kupowałam zawszę na allegro, więc wiadomo dodatkowo musiałam zapłacić za koszty przesyłki, które według mnie czasami są za drogie, a tak to bym na nich zaoszczędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na ulicy czwartaków nazywa się "Nowa" na szybie pisze solarium :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no fajne zakupy :) poczekam na recenzje maski :)

    OdpowiedzUsuń