Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

odżywka w sprayu Gliss kur

Dawno u mnie na blogu nie było żadnej recenzji :)
W końcu się zebrałam i pisze...

Odżywka Gliss Kur Satin Liquid
skład:













Moja opinia:
Odżywkę pokochałam od razu! W końcu znalazłam swój ideał.
Nakładałam ją zarówno na mokre jak i na suche włosy. W obu przypadkach sprawdza się super.
Włosy nie są ani sklejone ani spuszone co miałam przy niektórych odżywkach.
Zapach mógłby być troszkę ładniejszy, ale to nic :) czuć go po wysuszeniu.
Produkt należy wstrząsnąć żeby połączyły  się dwie warstwy.
Buteleczka: plastikowa z wygodnym dozownikiem.
Kupiłam ją w Rossmanie za 10 zł w promocji. Normalnie kosztuje 12-14zł
Nie zamienię jej już na żadną inną.
Polecam szczerze:D

Malutka

3 komentarze:

  1. ja najbardziej lubię gliss kur hair repair. Aktualnie mam wersję volume i bardzo słabo wypada w porównaniu do poprzedniczki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o niej wiele pozytywnych recenzji, mam ochotę ją wypróbować :) Obserwuję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń