Obserwatorzy

czwartek, 29 maja 2014

Kolejne zakupy- Dm, aktualizacja

hej
pogoda brzydka za oknem, myślę sobie może coś naskrobie na blogu... :)

Oto co kupiłam z Balea:

  • mgiełka mango mambo
  • 2 dezodoranty na zapas, pięknie pachną
  • krem do rąk z olejkiem arganowym i masłem shea
  • lakier do paznokci p2 




A teraz jeszcze aktualizacja włosowa, której dawno tu nie było:)

produkty, które używam:
szampony: physiogel do suchej skóry, stieprox 
odzywki: balea figa i perły, nivea long repair
maska: ajurwedyjska, stapiz sleek line
zabezpieczacz: argan oil 

ogólnie z włosów nie jestem zadowolona dużo mi wypada przez łzs, i są suche pomimo tego,że ciagle je nawilżam...

Malutka

5 komentarzy:

  1. fajne zakupy, kremu do rąk jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam kremu do rąk z balea. mega wodniste, nie nawilżają dłoni, szkoda kasy. ;) chociaż ładnie pachną, ale nie o to chodzi.

      Usuń
  2. ahh ta Balea
    trzeba w końcu w coś zainwestować z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń