Obserwatorzy

środa, 19 czerwca 2013

Moje "Must Have"

Czyli kosmetyki bez, których już się nie obejdę i będę je kupować, gdy tylko mi się skończą:)

  • Maska mleczna kallos latte
  • Złota maska ajurweda
  • Ruska bania jagody i miód
  • Maska Organique anti age
  • Maska drożdżowa babci agaffi
  • Odżywka isana z bawełną
  • Odżywka garnier fructis oleo repair
  • Odżywka nivea long repair
  • Balsam gliss kur oil nutritive
  • Odżywka garnier lśniące i gładkie
  • Szampon i balsam baikal herbals objętość i siła
  • Balsam do ciała AA zmysłowa malina
  • Olejek Bringraj
A Wy macie coś z tego co wymieniłam ?:) też nie możecie już żyć bez któregoś z nich? piszcie chętnie poczytam :)

Zapraszam do wymiany/sprzedaży tu



6 komentarzy:

  1. mam tylko kallosa latte, ale jeszcze nie używałam ;) Ja zawsze w swoich zbiorach mam jakikolwiek szampon Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam odżywke nivea ale mi włosy przetłuszczała

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ruska banię z jagodami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą odżywkę z Nivea, używałam chyba z 2-3 razy. Miałam kupić tą z Isany, ale ostatecznie nie kupiłam. Opisywałaś może gdzieś tutaj jej działanie ? A jak nie to, jak się sprawuje ?
    Zapraszam na mojego bloga - tak na dobry początek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Część z tych kosmetyków znajduje się też w moich zbiorach i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń