Obserwatorzy

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zakupy Czerwiec

Znów zaszalałam :)



  • od lewej odżywka Garnier doux sekrety prowansji morela i olejek migdałowy. 5,99zł. Kaufland
  • Szampon i odżywka arginine resist L'eclerck 19,99 zł
  • Aloes:) 8zł
  • Maska Isany  proteiną  pszenicy i panthenolem 8zł
  • Woda toaletowa dla mojego narzeczonego z okazji 4 rocznicy chodzenia( 9 lipca) Tonino Lamborghini + czekoladka:)
  • Dostałam próbkę "eksluzywny jedwab do ciała":) Delia dermo system przy zakupie wody toaletowej
  • Bransoletka Kaufland 5zł
Podoba Wam się coś? 
Tym oto postem kończę kupowanie kosmetyków (do włosów) aż (dla mnie) do września włącznie.


8 komentarzy:

  1. mnie też :p ale to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem odżywki z Garniera :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz na nią tyle czasu się czaiłam... i nawet tania

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej ISANY będziesz zadowolona :D aaa też mam w te wakacje 4 rocznicę chodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta milka to moja ulubiona czekolada!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że ten garnier który kupiłaś nie jest zbytnio fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezły zapas :)

    Zapraszam Cię do siebie na rozdanie :)

    http://timeforus-momandson.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń