Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

Podsumowanie : maj/ jak zmieniły się moje włosy/ plan

Na początku dodam zdjęcie, które pokazuje moje zaplanowane denko na maj.
Niestety nic mi się praktycznie nie udało zużyć:/
Może dlatego, że prawie wszystkie kosmetyki były nowe...  no i miesiąc to trochę krótko moim zdaniem żeby je zużyć.
Teraz zaplanuję denko na 2 miesiące wtedy już na pewno te wykończę plus te poniżej
Jeśli by mi się udało byłabym bardzo szczęśliwa:) najtrudniej będzie z szamponem Mrs. Potters jest nowiutki :D ale zobaczymy.

Zapomniałam tutaj dodać maseczkę drożdżową Babci Agafii. Stosowałam ją przez cały miesiąc i to chyba dzięki niej poprawiły mi się włosy: nie robią się już w strąki, są gładsze, jakby nawet bardziej nawilżone O dziwo myślałam, że moich włosów nic nie jest w stanie nawilżyć a tu proszę.
Teraz używam dużo kosmetyków,które mi nie przypadły do gustu, a nie chce żeby stały i zalegały, niektóre będę używać pierwszy raz i je poznawać:)
W tym miesiącu także podcięłam końcówki , ponieważ były po rozdwajane. 
Zaczęłam je kremować(krem do ciała Isana kakaowe) mam nadzieję, że pomoże.
A wy miałyście któryś z tych kosmetyków widocznych na zdjęciach?
Jak wam minął maj? udało wam się coś zużyć?

A tu jeszcze zakupy : MAJ






5 komentarzy:

  1. Dlatego ja nie planuję denka ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja planuję, bo wtedy używam tych kosmetyków, które chce zużyć i ich ciagle używam przez miesiąc np, a nie 3 odżywki co mycie inną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się zużyć kilka rosyjskich kosmetyków :)
    W moim koszyku zakupowym równiez wylądował facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się udało zużyć kilka rzeczy ;) ale w porównaniu co do niektórych dziewczyn to jest tego bardzo malutko ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na Tag DOBRE BO POLSKIE

    OdpowiedzUsuń