Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

Plan!!!

Muszę w końcu zaplanować co chciałabym zużyć do końca roku , ponieważ moja szafka już pęka! :D i by móc testować nowe rzeczy.
Dużo kosmetyków mam nowych ,ale są takie które już mam tylko połowe i je postaram się zużyć
A oto one:
Ocet malinowy
odżywka isana
szampon Green Pharmacy rumiankowy
Barwa szampon tatarakowo-chmielowy nowy
odżywka gliss kur oil nutritive
odżywka nivea long repair
zel do ciała avon brzoskwiniowy
maska aloesowa natur vital nowa


Podejrzewam a raczej na pewno, że nie zużyję szamponu Barwy i maski aloesowej bo są nowe:)
nie będzie jakoś dużo lużniej bo to jest mało w porównaniu tego co mam w szafce:) ale zawsze coś.
A jutro znów wizyta u dermatologa będziemy leczyć to świństwo, którego nabawiłam się :(

wiecie co sobie przypomniałam ??? normalnie gapa jestem ! od 2 lat jest u mnie sklep z  zagranicznymi kosmetykami a ja nigdy nie zajrzałam dopiero wczoraj myśle ciekawe czy bedzie Balea i okazało się, że jest! hehe tyle czasu koło mnie było a ja... także jakbyście coś chciały to piszcie są żele, szampony mydła, lakiery do włosów itd są tez kosmetyki alverde i Guhl jakbyście coś chciały to piszcie to wam kupie i wysle:) szampony i żele są po 6 zł a reszta nie wiem :)
Zostawiam Was w to zimne popołudnie
Papa :)
Malutka

1 komentarz: