Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

Aktualizacja włosów luty


Jakoś dziwnie te końcówki tu się wygięły :/ To ostatnie zdj jest bez lampy dlatego takie kiepskie.
Ta cała pielęgnacja włosów od 2 miesięcy sprawia mi prawdziwą frajdę :D kupowanie testowanie nowych masek, odżywek. I jeszcze bardziej mnie cieszy jak widzę efekty:) teraz zaczęłam eksperyment z siemieniem zobaczymy za miesiąc jakie będą efekty:)
Używane kosmetyki w styczniu: szampon jajeczny z apteczki babuni, szampon Nivea Vital
Odżywki Nivea long repair,alterra granat i aloes
Maska: mleczna kallos
serum w tubce gliss kur oil nutritive
Jeszcze pochwale się moim kłosem:p pierwszy raz zrobiłam :p




9 komentarzy:

  1. Śliczne i zdrowe masz te włoski ! Jeżeli masz ochotę to weź udział w rozdaniu na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tylko moje ulubione i sprawdzone kosmetyki ;p Cieszę się że ci się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jak ja Ci zazdroszczę takich pięknych, długich i błyszczących włosów :> Ciekawe za ile doprowadzę swoje do takiego stanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy! Jak na pierwszy raz to świetnie wyszedł Ci ten kłos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubisz odżywkę Nivea? masz piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. tak miałam niestety tylko próbkę nivea repair, ale naprawde mi się podobała opisywałam ją poniżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny błyszczący kłos :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń