Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

Maska Stapiz Sleek Line regenerująca

Opis Produktu:

Produkt przeznaczony do włosów suchych i po zabiegach chemicznych. Maska zawiera jedwab i wyciąg z pestek słonecznika i innych roślin. Polecana do włosów cienkich słabych i zniszczonych.Bardzo silnie regeneruje. Zawiera filtr uv, chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca. Już po pierwszym zastosowaniu widać efekty działania. Po użyciu włosy stają się gładkie, miękkie, lśniące i łatwo się rozczesują.
Skład:

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimmonium Chloride, Isopropyl Myristate, Halianthus Annuus, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Malic Acid, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Actinidia Chinensis Fruit Juice, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Juice, Citrus Paradisi Fruit Juice, Pyrus Malus Fruit Juice, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylaraben

Moja Opinia:

Kupiłam ją zachęcona waszymi opiniami długo mnie kusiła i w końcu postanowiłam się w nią zaopatrzyć.
Miałam nią także robiony zabieg nawilżający u fryzjerki :)

Cena: na allegro kupiłam za 17zł ( bez przesyłki)
Konsystencja: gęsta, biała (widoczna na zdj)
Zapach: troszke chemiczny jak dla mnie. Utrzymuje się do kilku myć :)
Działanie: gładkie, lśniące, łatwo się rozczesują tak jak obiecuje Nam producent
Opakowanie: plastikowa puszka w środku jest takie wieczko widoczne na zdj poniżej, dzięki czemu maska mi nie wylewa się.

Podsumowując: maska jest niesamowicie wydajna, używam jej, używam, nie żałuję sobie ilości na moje długie włosy, a jej jakby wogóle nie ubywało,jest dobra za tą cenę kupiłam 1l puszkę, konsystencja ok lubię jak maska jest gęsta i nie ścieka z włosów, zapach ten mi się nie podoba sztuczny taki , działanie jest takie jakie chciałam czyli zadowalające, ale i tak wole swoją maseczke mleczną :D mam na jej punkcie obsesję:p





2 komentarze:

  1. Mam tą maseczkę i faktycznie efekty wizualne są widoczne już po pierwszym użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam o niej coraz więcej pochlebnych opinii i aż mnie samą kusi żeby wypróbować ;) Póki co jednak mam karę na zakupy kosmetyczne, więc musi poczekać w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń