Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Bez tajemnic...

Dziś chciałabym wam pokazać moje WSZYSTKIE kosmetyki do włosów ,twarzy, ciała, ozdoby i moje perfumy:)

 Wiem dużo tego sama się przeraziłam jak tylko wyciągałam i wyciągałam z szafki pora wziąć się za to a nie tylko dokupywać... dużo z tych kosmetyków już opisywałam niektóre są jeszcze nie otwarte. Macie pytania jakieś do nich? piszcie:)


                                          Szampony
                                         Odżywki
 Oleje
                                                    Maski
                                                       Wcierki
                                                         Płukanki
                                                 Krem na noc
Mgiełka
balsamy
                                                    zabezpieczanie końcówek
                                                           kolorówka i nie tylko



                                          krem rozjaśniający avon, krem olay
                                          szminka astor, avon


                                          Błyszczyki i balsamy do ust:)
                                                                czym pachnę :)
                                               balsamy, dezodoranty, kremy
ozdoby do włosów

i to już wszystko :) dużo tego wszystkiego teraz zrobię miesiąc dwa takiego zużywania tych wszystkich cudów :D Jakbyście miały jakieś pytania pytajcie odpowiem chętnie
a na koniec...
moja malutka :p

3 komentarze:

  1. CIekawy ten krem na noc Vatika ;P Pierwszy raz widzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak i powiem Ci, że fajnie się go nakłada i nawilża. kupiłam go na allegro za 11zł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nono całkiem niezły pokaz. Zainspirowałaś mnie i chyba jutro wyciągnę wszystkie swoje :D

    OdpowiedzUsuń