Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2013

Garnier odżywka awokado z masłem karite

Opis produktu
Odżywka do włosów zniszczonych z nowej linii Garniera `Naturalna Pielęgnacja` wzbogacona ekstraktami z olejku z awokado i masłem karité. Producent obiecuje że włosy po użyciu odzywki będą łatwiejsze w rozczesywaniu, odzywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące. Odżywka ma gładką i kremową konsystencję, która nie obciąża włosów.
Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1).


Moja opinia:
Zapewne wiele z was ją ma i zna :p. Kupiłam ją na początku mojego włosomaniactwa i nie żałuję :) ma fajny skład, super nawilża moje włoski pozostawia je miękkie i odżywione a na dodatek ładnie pachnie.Ma żółtą , gęstą konsystencję ( jak na zdj).
Nie mogłam jej u siebie znależć, ale jakoś mi się udało:) zapłaciłam za nią 10 zł. Od razu dokupiłam szampon z tej samej serii w biedronce:p za 6 zł jakoś.Odżywka awokado z masłem karite to moja pierwsza odżywka z garniera i pewnie nie ostatnia... jestem ciekawa innych... czy równie dobre będą jak ta? polecacie jakąś jeszcze?:)



6 komentarzy:

  1. Mam tę odżywkę i jest jedną z moich ulubionych :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę odżywkę, regularnie ją stosuję, jest do tej pory najlepszą na jaką trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak do tej pory moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna z moich ulubionych odżywek

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam ją, ale niestety polityka firmy baaardzo mi się nie podoba :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle zachwytów nad tą odżywką że aż chce się jej wypróbować, ale nie zamierzam bo Garnier testuje na zwierzętach. i co mi po ładnych włosach jak przez to jakieś zwierze musiało cierpieć.

    OdpowiedzUsuń