Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

Walka o jak największy przyrost

Od dziś tj.20.04 do 20.06 będę walczyć o przyrost minimum 4 cm dla niektórych może się wydać to mało, ale dla mnie to będzie sukces. Standardowo przybywa mi 1 cm na miesiąc :/
Co będę stosować/ robić aby osiągnąć tyle cm?
- masażer ( przynajmniej 30 min dziennie oglądając swój serial :D )
- olej z pestek winogron
- olejek łopianowy z czerwoną papryką
- Vitapil żeby jak najmniej ich wypadło :(
- wcierka jantar
- postaram się nie związywać mocno gumką włosów ,a robię to zawsze do pracy, ponieważ nie mogę ich co chwile poprawiać, ale zakupie klamrę sobie na pewno lepsza będzie


Zaznaczyłam wam też ogólną długość jaką bym chciała mieć jeszcze brakuje baaardzo dużo jakiś rok zapuszczania myślę :P a w międzyczasie zawsze co 3 miesiące podcinam jeszcze.Na tą chwilę moja długość włosów to 48 cm. Do wymarzonej brakuje 12 cm

I to chyba na tyle hmm doradzicie co jeszcze można dodać, żeby osiągnąć taki efekt? pomóżcie bardzo proszę :)





Pokazuje jeszcze zdjęcie po dzisiejszym czesaniu szczotką z włosia
Ciekawa jestem jak w czerwcu będzie i z przyrostem i z wypadaniem

8 komentarzy:

  1. od siebie polece kozieradkę..mi włosy mniej wypadały i o wiele , wiele szybciej rosły;)

    Teraz zrobiłam sobie mix wcierek.. żeby po 1. zabić zapach kozieradki a po 2 żeby jak najwięcej cm zdobyć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi włosy strasznie wypadają, tez muszę zadbać o ich porost :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo wypadały włosy, ale gdy zaczęłam brać skrzypovitę już nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jak czasem wypadają,to ciemno przed oczyma mi się robi.Szczotka z włosia-marzę o takiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi vitapil pomoże. Już raz brałam i pomógł, ale ciągle nie mogę przecież brać.
    Hmm tą szczotkę kupiłam jakoś rok temu na allegro za 50 pare złotych. Puszy mi włosy strasznie, ale włosy po niej sa takie miłe w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie 4 cm to też baardzo dużo. U mnie standard to góra 2cm. PowodZenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też właśnie rozpoczynam walkę o centymetry. Na moim blogu w ostatnim wpisie jest pare rzeczy, które będę stosować, żeby przyśpieszyć wzrost :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od ponad miesiąca walczę o większy przyrost, niestety na moich falowanokręconych włosach trudno zmierzyc efekty. Ogólnie to też wcierałam jantar i byłam zadowolona bardzo, bo ograniczył wypadanie włosów. A co do suplementacji to skrzyp polny dobrze u mnie działał na przyrost(ale ze względów zdrowotnych musiałam odstawić) no i drożdże sławne. A co do wcierki- kozieradka podobno też przyspiesza, ja jej obecnie używam też :)
    życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń