Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Olej Dabur Amla

Opis produktu:

Olejek zawiera wyciąg z owoców amla (amalaki - agrestu indyjskiego), sprawia, że włosy stają się sprężyste, zdrowe, błyszczące. Będziesz mieć wrażenie, że włosy są odżywione od środka i mieć poczucie lepszej pielęgnacji. Amla ma świeży, orientalny zapach, jest sekretem pięknych włosów kobiet z Indii.

Moja opinia: użyłam go dopiero 2 razy, ale juz postanowiłam go opisać :) 
Chyba znalazłam w końcu dla siebie olejek, a już myślałam, że nie ma olejku dla mnie.
Jedyny dla mnie ( i nie tylko) troszkę dużym minusem jest zapach.Czuć go po zmyciu nawet na drugi dzień. Nie lubię trochę takich ziołowych zapachów, ale jeśli mi pomaga to jakoś się przemogę:)
Najważniejsze jest działanie i tu już jest super. Włosy po nim mam miękkie w dotyku, gładziutkie, sypkie.
Jest bardzo wydajny wystarczy łyżka na włosy od ucha w dół u mnie.
Co do zmywania nie jest trudne ja zawsze oleje zmywam 2 razy myjąc głowę :)
Cena: na allegro dałam 13 zł. Także warto za tę nie dużą cenę.
Buteleczka 200 ml.
Zostanie już ze mną na pewno :D 
A co wy o nim sadzicie ? przeszkadza wam  ten zapach ?

6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się na stosowaniem go na skalp,ale boję się,że wzmoży wypadanie włosów. Cieszę się,że znalazłaś swój olejowy ideał :). Pozdrawiam i życzę cudnej Majówki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wypróbuje następnym razem :) i napisze
    ech niestety spędzę ja w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam Amlę Gold i nie narzekałam.
    Włosy błyszczące i wygładzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, przepłaciłam kupując olejki w sklepach :( Poooza tym: trochę krótko używałaś produktu, jak na pisanie recenzji. Pod koniec buteleczki możesz jeszcze zmienić o nim zdanie- ja już tak miałam parę razy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam amlę. To mój nr 1 wśród olejków do włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach indyjskich olejków w ogóle mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń