Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

Aktualizacja włosów kwiecień

 Na początku marca były same złe dni jak pisałam już w postach moje włosy buntowały się wymagają szczególnej pielęgnacji ( włosy wysokoporowate) za to końcówka juz była o wiele lepsza a to dzięki odżywce nivea o ,której pisałam tu i masce Organique anti age, którą zamówiłam (recenzja wkrótce)

Kwiecień.
 niżej bez lampy
(wybaczcie sama robiłam sobie zdjęcia:)

Marzec


Moje postanowienia na kwiecień?
więcej olejować włoski 
szczotkować je ,ale nie tylko rano i wieczorem :D
mniej stresu!
nie kupować jak na razie kosmetyków do włosów

3 komentarze:

  1. Ładne :) Dobre postanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, nie kupować kosmetyków do włosów- mam to samo!
    Co do zdjęć- ja sobie sama takich zrobić bym nie potrafiła, jestem pod wrażeniem. No i Twoje włosy.. ehh, jak mi się marzy TAKA GŁADKOŚĆ! Zazdrosna się właśnie zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń