Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupy Kwiecień

Kwiecień się kończy, więc zrobiłam juz sobie małe podsumowanko.
Miałam nic nie kupować w  tym miesiącu no ale... znów się nie udało.
Z większości tych zakupów jestem zadowolona.
Szampon Alterra papaja i bambus
Szampon Mrs. Potters arnika i kompleks z wit. H
Odżywka nivea long repair używałam już nawet opisałam tu
Odżywka Garnier fructis lsniące i gładkie super odżywka wkrótce ją opisze :)
Maska Organique anti-age też wkrótce recenzja 
Masażer biedronkowy:)



Ps. Kupiłam znów Vitapil strasznie zaczęły mi wypadać włosy:( a wiem, że mi pomagał

Przedstawiam jeszcze poniżej najlepsze odżywki i maski miesiąca kwiecień:D


Maska Organique anti-age, złota maska ajurweda, i odlewka maski waniliowej kallos


5 komentarzy:

  1. Kusisz garnierem.Jestem ciekawa jak spisuje się u Ciebie złota maska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywki z Garniera i Nivea. Ładnie wygładzają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak teraz to moje ulubione odżywki :)
    złota maska jest świetna lubię jej zapach, wygładza mi włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten szampon z Alterry podrażnia, wciąż szukam czegoś innego. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie używam go:) zobaczymy jak u mnie będzie

    OdpowiedzUsuń