Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Avon

Jak wiecie jestem konsultantką od 2 lat :)
Są produkty, które lubię tej firmy : kremy do rąk, żele do ciała,biżuteria,lakiery,męskie perfumy :p
a także które nie lubię : tusze do rzęs, wszystko co jest do włosów,balsamy do ciała.
Jestem szczerą konsultantką i doradzam szczerze :) a nie zachwycam się nad wszystkim.
a oto moje ostatnie zamówienie:)


Niestety coraz gorzej idzie interes no bo ile w końcu można kupować tych kosmetyków...
Jakby tam były kosmetyki Balea np to bym miała mase klientek :D
A wy lubicie Avon?
Chcecie żebym pokazała jakie cuda zamówiłam z ostatnich katalogów?:)

Malutka


6 komentarzy:

  1. zarabiasz jako konsultantka czy masz zniżki ?
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zarobki są minimalne teraz np miałam zamówienie na 200 zł a zarobiłam ponad 20 zł...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam swojego faworyta - tusz do rzęs Super Shock. Dla mnie - najlepszy! Teraz używam Wonder Lash z Oriflame, ale (jak dla mnie) dużo mu brakuje do Super Shock'a.

    Jeśli o biżuterię z Avonu chodzi - dawnymi czasy kupiłam może jeden komplet... Odkąd sama zaczęłam tworzyć biżuterię zauważyłam, że mają ceny z kosmosu! Orientuję się w cenach półfabrykatów więc wiem, co mówię. W dodatku - masówa... każdy może taką mieć. Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam mgiełki z Avonu, szczególnie truskawkową ;) Konsultantka Alverde albo Balea miałaby ręce pełne roboty :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swoje perełki z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o włosowe rzeczy z Avonu, używałam tylko szamponu dla dzieci, gdy szukałam czegoś bez SLES. Ale kupiłam go nie znając składu i to mnie denerwuje, że nie można go sprawdzić...

    OdpowiedzUsuń