Obserwatorzy

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Zakupy Yves Rocher

Może to wydać się niektórym wam śmieszne, ale nigdy nie byłam jeszcze w Yves Rocher :)
wczoraj byłam w Realu tak na szybko i widziałam, że jest tam...
Nie dawno czytałam o zestawie kosmetyków u Anwen, który mnie zaciekawił chciałam go kupić, ale nie widziałam go.
Kupiłam za to odżywkę odżywczą z olejkiem Jojoba :) za 9.91zł potem pani pyta się mnie czy mam kartę stałego klienta a ja, że nie. Nie chciałam zakładać bo po co :) no ale pani powiedziała, że następnym razem dostanę tusz do rzęs gratis to się skusiłam i założyłam i dostałam za to torbę ekologiczną, 8 próbek i -40% rabatu na 1 wybrany kosmetyk :)trzeba uzbierać 20 pieczątek żeby móc wybrać kosmetyk w cenie 15 zł za darmo:)  1 pieczątka już jest jeszcze 19 :D


ech szkoda że mam do niego 50 km :/, ale może wkrótce znów okazja będzie to zajrzę tam :) 
A wy miałyście jakiś kosmetyk z tej firmy? jesteście zadowolone?


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ich kosmetyki. Możesz je zamawiać wysyłkowo z katalogu lub przez Internet, nie tylko w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! U mnie w mieście nie ma w ogóle tego sklepu, a szkoda, skoro mają takie fajne promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dokładnie tą samą odżywkę co Ty, moja jeszcze czeka na pierwsze użycie :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ,ale mnie YR nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety również mam do nich 50 km, ale jak bywam u rodziców to bywam. Wczoraj otrzymałam od nich prezent urodzinowy, to bardzo miłe ze strony firmy. Zdarza mi się również robić u nich zakupy przez internet, tylko niestety za te nie otrzymuje się pieczątek;/

    OdpowiedzUsuń