Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

Wypadające włosy

Hej dziewczyny
pisze ten post, bo być może któraś z Was mi coś doradzi jak sobie z tym poradzić.
Najwięcej włosów wypada mi podczas mycia i po czyli rozczesywanie.
Tutaj przedstawiam zdjęcie po rozczesaniu już wyschniętych włosów tyle wypadło mi, a nawet więcej...

Stosowałam Biotebal 5, wcześniej Vitapil i nic... teraz wcieram serum na porost włosów
Nie wiem może to przez lato? coraz częściej zaczynam myśleć, że to przez te maski itd, bo im mniej nakładam np tylko szampon i odżywka to jest trochę lepiej... sama nie wiem polecacie jakieś tabletki, które zadziałają?
Malutka

12 komentarzy:

  1. To jest dużo ???? :) jak dla mnie mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MI po ciąży zaczeło wypadać 5 razy tyle co ci na zdjęciu, pełno było moich włosów , do tego miałam długie i dosyć miałam tego . Sciełam 2 tyg temu i problem minął :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak? to może przesadzam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym zeby mi tyle wypadalo ehh moze sprobuje kiedys seboradin chociaz nie wiem bo zapach odrzuca

    OdpowiedzUsuń
  5. chce by mi tyle wypadalo;D normalnie jest tego 3 razy więcej; /

    OdpowiedzUsuń
  6. wg mnie to też jest mało :) mi wypada o wiele więcej, mogę Ci nawet zdjęcie na pocieszenie wysłać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. przeciętnie człowiekowi dziennie wypada 50-100 włosów więc według mnie są po prostu zmęczone, nie stosujesz ostatnio diety brak witamin bardzo osłabia włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jak mi zaczęły minimalnie więcej wypadać to wcierałam wodę brzozową po myciu - troszkę pomogło

    OdpowiedzUsuń
  9. ja polecam szampon i odżywkę Baikal przeciw wypadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozczesujesz włosy przed myciem? Jeśli tak, to w sumie nic dziwnego, że wypada ich sporo, ja też tak miałam. Ale zaczęłam rozczesywać i wtedy wypada mniej włosów, a podczas mycia już prawie w ogóle nie wypadają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się wydaje, że to wcale nie dużo, mnie ostatnio znowu zaczęły lecieć jak szalone i jest ich ze trzy razy więcej niż u Ciebie, więc nie szalej Kochana, lato już prawie za nami, bierzemy się za intensywną pielęgnację i na pewno będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń