Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Aktualizacja sierpień

Lipiec upłynął w miarę dobrze. Włosy żyją sobie coraz lepiej, lecz z wypadaniem było koszmarnie. Zastanawiam się może to przez lato?
Odkąd zużyłam te kosmetyki co są w denku tu używam szamponu i balsamu Organic Shop z olejkiem arganowym i muszę wam powiedzieć, że zarówno szampon jak i balsam sprawują się bardzo dobrze :) w tym tygodniu będzie recenzja ich obu :)
od sierpnia zauważyłam poprawę z wypadaniem nie wiem tylko czy to zasługa tego duetu? czy tabletki w końcu zaczęły działać :D
Ależ te zdjęcia kłamią :) hehe

sierpień z lampą
lipiec bez lampy
Dopiero na zdjęciach widzę jakie moje włosy są już długie :) 
W tym tygodniu także pierwsze farbowanie henną. A w piątek wyjazd nad morze ! jupi! 
A jak tam u Was w ten pochmurny deszczowy dzień? :)

Malutka


8 komentarzy:

  1. Piękne włosy, ja też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tafla pięknych i zadbanych włosów, nic tylko podziwiać :) Czekam na recenzję balsamu i szamponu :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy!Koniecznie napisz post po farbowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym miesiącu zazdroszczę wszystkim blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy Ci włosów zazdrości- taki blask i wygładzenie, że nie można inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy, marzę o tym, żeby moje też były tak proste, bo jak na razie to każda końcówka fruwa w inną stronę;)

    OdpowiedzUsuń