Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

Aktualizacja włosów marzec


Luty
Stosowane produkty:
W tym miesiącu używałam szamponu Vital nivea (400 ml) praktycznie cały czas, ponieważ chcę zużyć te kosmetyki, które sobie zaplanowałam myślę, że jeszcze miesiąc i go skończę :p  z odżywek to różnie garnier awokado i masło karite, isana z olejkiem babassu, maska mleczna kallos, oleje sesa i migdałowy,  często balsam gliss kur oil nutritiv serum w tubce z tej samej serii. A dodatkowo jem siemie lniane na różne sposoby  w sałatkach owocowych albo z jogurtem :)
Marzec













 moje końcówki obecnie













A tu zdj jeszcze z początku włosomaniactwa. Masakra włosy jak piórka a do tego nie równo podcięte...Zauważyłam to dopiero po jakims czasie i zmieniłam od razu fryzjerkę:) na szczęście.









1 komentarz: