Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Plany na luty

1. W dalszym ciągu wykańczać resztki kosmetyków, nie dokupywać nowych, gdy te jeszcze nie są zużyte.
2. Więcej olejować. Widzę, że olej jednak pomaga mi, w tym miesiącu używałam dużo sesy
3. Zadbać nie tylko o włosy, ale także o cerę zaczęły mi coś ostatnio wychodzić pryszcze :(
4. Wziąć się w końcu za ćwiczenia. Muszę wykształcić trochę brzuszek:)
5. Zacząć oszczędzać. Ostatnio miałam trochę wydatków i moje konto sporo wyszczuplało.
6. Zrobić porządne porządki w pokoju wyrzucić zbędne rzeczy.
7. Zadbać o paznokcie.
Hmmm dużo tego jak na 28 dni:) ale myślę, że większość uda mi się spełnić. Bynajmniej mam taka nadzieję:p pod koniec lutego podziele się z wami co mi się udało a co nie:)
a Wy macie jakieś plany?

1 komentarz:

  1. Zauważyłam również, że olej dobrze się sprawdza na moich włosach, przestałam go używać na miesiąc i moje włosy się pogorszyły. powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń