Obserwatorzy

niedziela, 31 marca 2013

Odżywka Nivea Long Repair

Opis produktu
Odżywka Long Repair natychmiastowo ułatwia rozczesywanie, zapewnia potrójną regenerację i ochronę:
- wzmacnia włosy od nasady,
- odbudowuje strukturę włosów na całej długości, zapewniając im blask i elastyczność,
- chroni końcówki włosów.

Skład:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Sodium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol,Linalool , Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum

Moja opinia
Już wcześniej miałam próbki szamponu i odżywki nivea long repair tak mi się spodobały, że postanowiłam kupić, ale na razie tylko odżywke:)
Jestem pod M e g a wrażeniem jej, ponieważ  dyscyplinuje moje porowate włosy i nie odstają tak jak na zdjęciach, które wcześniej dodałam, dodatkowo są nawilżone i gładkie :) 
Zapach też ok. Po wysuszeniu nadal ją czuć co mnie bardzo cieszy. Ciągle teraz je wącham :D 
Konsystencja jest gęsta. Nie spływa.
Kupiłam ja wczoraj w Naturze za 9,30zł. Na pewno juz przy niej zostanę, ponieważ jako jedyna na razie odżywka tak pomaga mi z moimi włoskami
A Wy miałyscie ją ? pomaga też wam? napiszcie chetnie poczytam wasze opinie :)




4 komentarze:

  1. Dla mnie przypadła do gustu. Ładnie opanowuje puch i sprawia, że moje włosy są miękkie i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze, ale czytałam o niej naprawdę wiele dobrego. Skład też fajny. Na pewno kupię, ale dopiero wtedy gdy uda mi się zmniejszyć zapasy odżywek i masek chociaż o połowę, a sporo się tego nazbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem bardzo zadowolona z tej odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały produkt, łatwo dostępny, za niską cenę :) Też ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń