Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

Denko/ plan

Wiem, że to bardzo mało, ale wszystko co mam praktycznie jest pełne i trudno mi to zużyć w 1 m-c.


  • Żel pod prysznic Avon Garden of Eden spodobał mi się, ale jest o wiele więcej fajnych żeli :) Nie kupię ponownie
  • Szampon Joanna Naturia Zielona herbata i pokrzywa opisywałam go nie przypadł mi do gustu Nie kupię ponwnie
  • Maska mleczna Kallos Latte moja ukochana maseczka Kupię ponownie 
  • Jantar wcierka Kupię ponownie
  • serum w tubce gliss kur oil nutritive spodobało mi się:) Może kupię ponownie


A tu zamieszczam plan na denko maj :) mam nadzieję, że uda się chociaż z niektórymi kosmetykami bedzie ciężko np z balsamem :) jest 3/4 go. ale spróbuję :)



3 komentarze:

  1. Też mam ten balsam z apteczki babuni w planach na majowe denko :) Ale nie wiem, czy mi się uda. Życzę Ci powodzenia i gratuluję kwietniowych zużyć.
    Ja kocham Jantar :)
    A ten produkty w biosilku sa świetne, tak cudownie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest akurat szampon z apteczki babuni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka z Gliss Kur'a czeka na przetestowanie ;).
    Myślę, że za niedługo będę miała tego Kallosa.

    OdpowiedzUsuń