Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2013

Walka o włosy

Od dziś spróbuje zrobić wszystko co się da żeby powstrzymać wypadanie...
1.Muszę zmienić diete. Koniec z chipsami, słodyczami. Więcej owoców.
2.Więcej olejować
3. Używać kosmetyki na wypadanie : balsam na łopianowym propolisie n3, tonik na wypadanie włosów babci Agafii, Baikal herbals balsam na wypadanie włosów, maska Bingo spa kuracja 40aktywnych składników,maska drożdżowa Babci Agafii, przyjmuje także tabletki Biotebal 5, ale na nie nie mam co liczyć... ech zostało mi jeszcze 9 z 30szt,
4.Postaram się wymyślić jakąś fryzurkę taką żebym nie musiała wyrywać swoich włosów przy rozpuszczaniu, a zarówno taką, która mi nie będzie przeszkadzać w pracy.

Na koniec moje włosy. Gorąc im nie służy :/ końcówki zaczynają się robić suche pomimo zabezpieczania.


Malutka

9 komentarzy:

  1. powodzenia w walce z wypadaniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładne włosy. na pewno uda Ci się ujarzmić wypadanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Żle nie wyglądają :) Moje o wiele gorsze są :) A teraz jeszcze wybieram sięna urlop, więc pewnie spalę je słońcem do reszty :)
    Trzymam kciuki za walkę z wypadaniem, mnie pomogło Bingo :) ALe masz same perełki do walki, więc na pewno uda się zahamować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ja też za 2 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na opinie na temat bingo 40 składników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Problem wypadających włosów jest straszny, ale z własnego doświadczenia polecam stosować jeden produkt do skóry głowy, mniej znaczy więcej :) A na suche końce latem nie ma nic lepszego niż odrobina kremu do rąk ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z wypadaniem, dasz radę. Trzymam kciuki :)Ładne masz włoski. Zaraz, zaraz jestem tu u Ciebie pierwszy raz, lecę zobaczyć jak zmieniły się twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń