Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2013

Denko maj-lipiec

Dziś przedstawię wam moje 3-miesięczne denko... jestem zawiedziona, że tylko tyle udało mi się zdenkować.
Żadnego z tych kosmetyków nie kupię ponownie dlaczego? jest zbyt dużo innych ciekawych perełek:)
Oto co udało mi się zużyc:

  • 4 probówki maski Bioetika
  • Tabletki Vitapil
  • scrub do ciała i twarzy avon
  • żel pod prysznic avon
  • dezodorant nivea double effect
  • szampon joanna jedwab
  • szampon jajeczny z apteczki babuni
  • odżywka i szampon Biosilk
  • Kulka Fa
  • serum Gliss kur
  • krem do rąk Garnier
  • maseczka do twarzy
  • maska do włosów celia
  • kuracja arganowa marion maska
  • krem do rąk

a tak miało wyglądać moje denko :)

 za to większe będzie następne 3miesięczne denko :) balsamu już zostało troszkę, szamponu nivea też,mgiełka marion tez nawet dużo zużyłam hehe pocieszam się :D















A TERAZ DENKO NA SIERPIEŃ-PAŻDZIERNIK


Sporo tego, ale mam nadzieję, że mi się uda:)
















Zaglądajcie tu sprzedam
Malutka

6 komentarzy:

  1. sporo udało ci się tego zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje denko z tego miesiąca liczy 15 pozycji, więc jestem z siebie dumna ;D
    skąd masz te waxy i biovax w saszetkach?;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubiłam swego czasu kosmetyki biosilku.

    A plany na denko ambitne- życzę powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że jednak coś zużyłaś :) Na pewno następnym razem uda się więcej wykończyć :)

    OdpowiedzUsuń