Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

Maska Waniliowa Kallos

Trochę opuściłam się ostatnio z blogiem pomału postanowiłam to naprawić.
 Będzie więcej teraz recenzji.

Od producenta:
Kallos Vanilla Shine Hair Mask to nabłyszczająca i odżywiająca maska do włosów suchych i matowych o zapachu wanilii. Dzięki proteinom pszenicy i Pantenolu zawartym w masce, włosy stają się błyszczące, jedwabiste, łatwo się rozczesują. Szczególnie polecana do włosów suchych i pozbawionych połysku.

Moja opinia:
maskę dostałam dawno temu przy wymianie od Mariolii.:)
Pokochałam ją od razu za cudowny zapach wanilii ( utrzymuje się po wysuszeniu) i wypróbowałam bez chwili zastanowienia.
Trzymałam ja tak ze 20 min. Włosy po niej mam gładkie, lejące takie jak lubię, są "zdyscyplinowane" często mi odstają końcówki, a po niej tak się nie działo.
Konsystencja jest gęsta, biała.Nakładałam ją od ucha w dół.
Niestety już mi się skończyła :D 
Kiedyś kupię ponownie gdy zużyje trochę moich zapasów.
Wiem, że dużo osób nie lubi masek Kallosa, ale ja je kocham :)

Miałyście? jakie opinie?

Malutka

3 komentarze:

  1. o fajnie że się sprawdziła:))

    OdpowiedzUsuń
  2. tej nie miałam, ale polecam wersję Keratin, też zakochana jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy przetestuję, bo boję się, że spuszy mi włosy...

    OdpowiedzUsuń