Obserwatorzy

poniedziałek, 25 listopada 2013

Zakupy Weekend

Hej
Jak wiecie trwała i trwa wielka promocja -40% chodzi o Rossmann i Superpharm.
Może dla niektórych wyda się to śmieszne, ale nigdy w tym drugim miejscu jeszcze nie byłam. Do wczoraj...
Jak się dowiedziałam, że to ostatni dzień promocji to natychmiast poprosiłam narzeczonego żebyśmy jechali (mam 50 km do niego) no i udało się!
Już od wejścia były tłumy i nie dało się nawet wejść do sklepu :/ poczekałam troche aż się zrobi lużno przy kosmetykach do włosów.
No i zaczęło się Biovaxy i co nie tylko :)
Oto co kupiłam

Potem wstąpiliśmy do Reala i Yves Rocher :) uwielbiam chodzenie po takich sklepach :) marzy mi się kiedyś jeszcze zwiedzenie Hebe i Auchan bo tam też nigdy nie byłam.
Nie jest tego jakoś dużo, ale to  dlatego, że chciałam szybko stamtąd wyjść nie lubie jak musze się ciągle przeciskać :/
może to i lepiej bo jeszcze więcej bym straciła :D





Malutka

4 komentarze:

  1. jeszcze jej nie próbowałam :) ale widze że ma dobre opinie. kosztowała 11.99zł do wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio w każdej drogerii są mega kolejki !:D Kobiety zwariowały :D

    OdpowiedzUsuń