Obserwatorzy

piątek, 22 listopada 2013

Tag :D

Hej kochane :D
Zostałam otagowana przez Mariolę zapraszam na jej blog o tu. Dziękuje Kochana :)
Zasady tagu : Gdy zostaniemy otagowani podajemy adres bloga osoby, która nam zadawała pytania, prezentujemy je wraz z odpowiedziami i sami zadajemy 11 pytań wybranym przez siebie osobom.
Jej odpowiedzi
1. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Lancome-Tresor,Tresor in love
2. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?
Lemon,w sumie nie mam jednego,słucham po prostu dobrej muzyki.
3. Kosmetyk z chciej listy?
Odżywka i szampon z rokitnikiem,Komplet pędzli,super paletka.
4. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?
Odżywkę do włosów.
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać,"zwiedzać sklepy"
6. Spodnie/spódnica/spodnie?
7. Ulubiony film?
HM?Wiele ich jest."LOVE STORY"
8. Włosy kręcone czy proste?
Proste .
9. Włosy u chłopaka - długie czy krótkie?
Krótkie.
10. Ulubiona firma kosmetyczna?
OJ jojojoj-nie mam pojęcia.
11. Jaka była najśmieszniejsza sytuacja w Twoim życiu?
Na radzie pedagogicznej ,starszej pani pedagog podczas śmiechu wypadła sztuczna szczęka-sama się śmiała.
Pytania do mnie od Marioli
1.Czego się boisz?
W tej chwili, że nie wylecze się z tego czegoś co mam na głowie.
2.Oglądałaś "Rocky"?
Nie :)
3.Czy potrafisz wstrzymać się od zakupów przez miesiąc?
Nie. :)
4.Najgorszy kosmetyk,który kupiłaś?
Wcierka babci Agafii na porost włosów.
5. Jest w życiu coś,czego żałujesz?
Tak, wiele rzeczy.Ostatnio coraz więcej.
6.Twoje marzenie?
Zwiedzić Indie
7.Jaką muzykę preferujesz?
Hm nie mam ulubionej. Wszystko co wpadnie w ucho.
8.Czy zmieniłabyś coś w swym życiu?
Tak
9.Czy zostałaś skrzywdzona przez przyjaciół?
Tak.(Przez przyjaciółkę)
10.Jeśli tak,wybaczyłaś?
Tak. Z upływem czasu juz mi minęło
11.Ulubiony film polski i zagraniczny?
Polski-Kochaj i tańcz
zagraniczny-Zmierzch

Moje pytania:
1.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
2.Masz jakąś ulubioną książkę? jeśli tak to jaką?
3.Jaką polecasz maskę mega nawilżającą?
4.Ulubione zwierzę?
5. Przedmiot który zabrałabyś na bezludną wyspę? :)
6.Ulubiona piosenka?
7.Twój najcudowniejszy dzień?
8.Włosy- krótkie czy długie? :)
9.Jaki kraj chciałabyś najbardziej zwiedzić?
10.Słodycze czy zdrowe owoce ?:D
11.Co planujesz na andrzejki?
Nominuję-foreverglam,anomalia i radi,żaneta serocka,

Zostawiam Was z moją teraz ulubioną piosenką



Malutka




1 komentarz: