Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

Aktualizacja maj

Miesiąc kwiecień był dobry. Kupiłam odpowiednie dla siebie kosmetyki ( odżywka garnier, nivea, serum joanna, maska organique anti age, gumkę do włosów taką jaką już od dawna szukałam- grubą)
Kupiłam także Vitapil już zauważyłam poprawę mniej mi wypada włosów zużyłam 16 tabletek z 60. 
Maj powinien być jeszcze lepszy , ponieważ mam parę nowych kosmetyków jakich ?  dowiecie się wkrótce:) , ale po tych zakupach powiedziałam już dość na jakieś 3,4 miesiące muszę kończyć te co zaczęłam a nie dokupywać nowe :)

A tu kosmetyki , które najczęściej stosowałam nie ma tylko szamponu naturia i oleju amla


 A teraz moje włosy


Na zdjęciu trochę wyglądają inaczej niż na żywo nie mam takiego fajnego jednego koloru :/
Ale nie mam chyba co narzekać od 4 miesięcy nie podcinałam włosów a końcówek nie mam po rozdwajanych,a wypadanie opanowane :)
Teraz walczę o jak największy przyrost :)


4 komentarze:

  1. Vitapil pomaga na wypadanie? wtakim razie przyjrzę mu się bliżej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Mariona i tą maskę z aloesem pilomaxa :)
    A włosy- cudo. Jaki blask, jaka gładkość!

    OdpowiedzUsuń