Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

Szampon jajeczny z Apteczki Babuni

Opis producenta:

Szampon jajeczny dzięki zawartości naturalnych składników korzystnie wpływa na strukturę włosów, poprawia ich wygląd i kondycję. Zawiera ekstrakt z żółtka - bogate źródło protein i substancji lipidowych, które warunkują prawidłowe nawilżenie włosów oraz ekstrakt z kiełków pszenicy - wzmacnia i uelastycznia oraz zmniejsza ryzyko uszkodzeń. Szampon dokładnie i skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, włosy są bardziej lśniące i gładkie oraz aksamitne i przyjemne w dotyku.


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide MPA, Sodium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hyddroxypropyttrimonium Chloride, Glycerin, Laureth-4, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Laureth-10, PEG-90M, Propylene Glycol, Titricum Vulgare Germ Extract,Arnica Montana Flower Extract, Panax Ginseng Root Extract, Luteum Ovi Extract, Cinchona Succiruba Bark Extract, Pollen Extract, Urtica Dioica Leaf Extract,Capsicum Frutescens Fruit Extract, Disodium EDTA, Parfum, Benzyl Salicylate, Butyphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methychloroisothiazolinone, Methyllisothiazolinone, Cl 19140, Cl 16255.

Moja Opinia:
Zakupiłam ten  szampon kilka miesięcy temu za 5 zł jeśli dobrze pamiętam :) 
Obecnie postanowiłam go zużyć, ponieważ za dużo zalega już w tej szafce myślę, że do końca maja go skończę:)
Szampon dobrze się pieni, oczyszcza. Nie podrażnia skóry głowy. Kolor żółty, gęsty. Dozownik wygodny, dziurka jest mała, nie wylewa się za dużo produktu.Nie przetłuszcza.
 Jakichś super efektów nie zauważyłam, ale szampon moim zdaniem ma za zadanie dobrze oczyścić skórę głowy i włoski i w tym zadaniu się spełnia. 
Nie kupię go raczej ponownie, ponieważ jest wiele fajnych szamponów za ta samą cenę :) może coś z innej serii kiedyś spróbuję np mleko i miód?:)


5 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam, a ze SLS się nie boję to moze kiedyś wypróbuję :) Mam z tej serii odżywkę b/s z miodem i proteinami mlecznymi i sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. JA go nawet u siebie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam wiele razy, ale jakoś mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie działa cuda. Włosy miękkie, gładkie nawet bez odżywki! (zdarzyło mi się kiedyś wyjazdowo użyć tylko niego). Przekonało mnie to, że szampon jednak makes a difference :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam balsam do włosów z tej serii i jestem zadowolona ;)
    Radi

    OdpowiedzUsuń