Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Maski Bingo

Nie chciałam prędzej dodawać tego postu, bo czekałam aż dojdzie paczuszka do Mariki ode mnie :D
2 Pokazywałam wcześniej

A 2 teraz :)
Zamówiłam je przy okazji :)


  • maska mleczna z elastyną
  • maska ponad 40 aktywnych składników do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu
jestem bardzo ciekawa tych masek jak na razie tylko drożdżową wypróbowałam :)
 teraz nie miałam zbytnio czasu myłam tylko szamponem i koniec ech czas to zmienić :D







7 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają te kwiatki :)

    Maska 40 składników bardzo mnie kusi. Myślę, ze będzie moją pierwszą maską z Bingo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda :)
    Co do maseczek z bingo to miałam tylko dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wybór -Jeszcze raz dziękujęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję tych masek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam 3 sztuki maski bingo, na razie wypróbowałam tylko drożdżową ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam dostępu do tych masek i chyba się w końcu zbiorę żeby jakąś zamówić :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń