Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Kilka fotek z pięknego dnia

Nie dało się dziś zrobić zdjęć na dworze :/ strasznie wieje.
Dziś umyłam włosy tylko szamponem.
Nie nakładałam żadnych odżywek i masek, ale zawsze tak mam, że muszę nałożyć parę rzeczy żeby nie odstawały tak jak na zdjęciu co w googlach znalazłam tu .
Użyłam olejek arganowy z joanny, odżywke b/s joanna Naturia ( pokrzywa i zielona herbata) 
Często teraz daję na końcówki odrobinkę kremu do ciała z isany.
Widać różnicę ( bynajmniej ja widzę ) w wyglądzie włosków zanim zaczęło się moje włosomaniactwo :) ,lecz ciągle jeszcze daleko im do ideału można powiedzieć, że to dopiero początek.





Z lampą
I bez 


3 komentarze:

  1. Lśniące i zdrowe włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włosy, zazdroszczę ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo, że to początek, to i tak masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń