Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

Maska Organique anti-age

Opis produktu:
Intensywnie pielęgnująca maska do włosów o bogatym składzie i pięknym zapachu, jest przeznaczona szczególnie dla włosów farbowanych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi. Oparta na innowacyjnej formule, dostarcza włosom blasku, wzmocnienia i ochrony, nie powodując ich przeciążenia. Tworzy na włosach regenerujący, jedwabisty okład.
Oleje arganowy i winogronowy intensywnie odżywiają korzeń włosa oraz działają przeciwstarzeniowo.
Dzięki połączeniu działania jedwabiu i perły, maska odbudowuje, wygładza łodygi włosów nadając im połysk, miękkość, piękny i zdrowy wygląd. Bogata w witaminy i mikroelementy perła działa ponadto jak naturalny filtr UV, chroniąc kolor i zapobiegając przesuszeniu włosów.

Skład: 
Woda, Cetearyl Alkohol, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Hydrolyzd Silk, Argania Spinoza Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Pearl Powder, Maris Sal, Panthenol, Methylchloroisonthiazoline, Mthyllisothiazoline, Perfum, Cytral, Citronellol, Limonene, Linalol

Mała analiza składu:
Woda
Cetearyl Alkohol - emolient, zapobiega utracie wilgoci, wygładza, zmiękcza
Cetrimonium Chloride - ułatwia rozczesywanie, wygładza, zapobiega elektryzowaniu
Glycerin - nawilżacz
Hydrolyzd Silk - jedwab hydrolizowany, proteina (białko), które jako jeden z niewielu składników (obok keratyny) ponoć wnika do włosa, oczywiście nie na stałe, ale do następnego mycia, pełniąc rolę "cementu"; wygładza, ma zdolności zatrzymywania wilgoci na powierzchni włosa przez co zwiększa jego elastyczność
Argania Spinoza Kernel Oil - olej arganowy, otrzymywany poprzez tłoczenie orzechów drzewa arganowego rosnącego tylko w Maroku; olej jednonienasycony, co oznacza, że wedle włosomaniaczych podziałów ma szanse najbardziej pasować włosom o średniej i wysokiej porowatości czyli np zniszczonym lub suchym z natury.
Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil - olej z pestek winogron, należy do tłuszczów wielonienasycony, może pasować różnym rodzajom włosów
Pearl Powder - puder perłowy, zawiera proteiny, wygładza, odbija światło, wzmacnia elastyczność
Maris Sal - sól morska, działa przeciwzapalnie
Panthenol - nawilżacz
Methylchloroisonthiazoline, Methylisothiazoline - konserwanty, mogą uczulać
Perfum, Cytral, Citronellol, Limonene, Linalol - zapachy
Opis z wizażu

Moja opinia:
Maskę doradziła mi na porowate włosy jedna z włosomaniaczek w poście tu.
Kupiłam ją na allegro za 30 zł.
Jak ją zobaczyłam byłam zawiedziona jej wielkością (małe metalowe pudełeczko) za tą cene. 150ml. Przynajmniej mało miejsca zajmuje :D
Konsystencja: biała, gęsta
Zapach ładny, podoba mi się. Czuć go następnego dnia :)
Działanie nakładam ją przynajmniej na pół godziny pod czepek.
Włosy po niej mam gładkie, cudowne w dotyku takie delikatne.
I co mi się podoba brak silikonów :)
Na włosy wysokoporowate moim zdaniem w sam raz.
Jest to jedna z moich ulubionych masek :) 
Miałyście ją ? jakie są wasze opinie?:)





2 komentarze:

  1. Zawsze miałam na nią ochotę,ma dobre recenzje,a Twój post tylko potwierdza jej dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czytałam o niej wiele dobrego, ale nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń