Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

Aktualizacja lipiec

W tym miesiącu używałam cały czas kosmetyki, które chcę zużyć mianowicie ( te co są przekreślone )



Szampony: Dermena, babci Agafii jajeczny, jedwab joanna (tylko do grzywki)
Odżywki isana i Biosilk
Maski: Ruska bania jagody i miód, Bioetika
Oleje: amla plus, Bringraj
Odżywki w sprayu: naturia
Oraz tabletki Vitapil przeciw wypadaniu


Moje włosy :


Zaczęłam także od czerwca stosować metodę OMO. Odkryłam, że jest dla mnie stworzona:) 
Włosy po niej mam niesamowicie gładkie, sypkie. Takie jak lubię. Jedyne co mnie martwi dalej to wypadanie. Zacznę wkrótce stosować znów kozieradkę. Może ona mi pomoże. 
A jak tam Wasze włosy w czerwcu ?:)

Malutka


8 komentarzy:

  1. Masz przepiękny kolor włosów! Po za tym ten blask.. :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, błyszczące, OMO faktycznie im służy :)
    Ja zajadam Celebrin, wcieram Joannę Rzepę, i używam BingoSpa z czterdziestoma ziołami przeciw wypadaniu, w ciągu 2-óch tygodni wypadanie zmniejszyło sięo połowę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zużyć, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że bardzo nawilżone! Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tabletki działają? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja też wypadają ;/ I mam zamiar z nimi walczyć z olejkiem GP z papryczką, pamiętam że dobrze na nie działał

    OdpowiedzUsuń