Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Moje włosy jak się zmieniły?Listopad-Lipiec

Dziś post trochę podsumowujący jak moje kłaczki zmieniły się od początku włosomaniactwa czyli od listopada:)

tak wyglądały pod koniec listopada...

Aktualnie z lampą
i bez

Do dziś się zastanawiam jak ja mogłam mieć tak nierówne włosy :)
Włosomaniactwo zaczęłam od równego podcięcia pamiętam poleciało trochę włosków wtedy... od razu zrobiło się jakby ich więcej i stały się grubsze, już nie wisiały takie smętne piórka.
Teraz mam ładne zaokrąglone U. :)
Także staram się dbać  o nie kiedyś używałam tylko szampon, odżywkę kiedy mi się chciało czyli  rzadko i maskę raz tam kiedyś i to wszystko do tego spałam ciągle w rozpuszczonych, z mokrymi włosami chodziłam po dworze, związywałam ciasno i nie właściwymi gumkami, które bardzo niszczyły mi włosy.
A teraz? myje włosy co 2 dni. Nie myje byle jakim szamponem najpierw czytam recenzje zastanawiam się itd odżywka jest zawsze, maska 3 razy w tygodniu, olej od połowy włosów w dół 2 razy w tygodniu, spinam włosy na noc,zabezpieczam zawsze włosy , nie prostuje i nie kręcę- zdarzało mi się to. Teraz czasami suszę zimnym powietrzem. Chodzę co 3 miesiące podcinać końcówki.
Jedynym moim problemem jest wypadanie włosów nie pomógł Vitapil... kupiłam Biotebal 5 zobaczymy jak on się spiszę.
Pamiętam, że przed włosomaniactwem używałam szamponu i odżywki Pantene nature fusion, a potem Dove..., zabezpieczałam biosilkiem, który teraz zastąpiłam Chi.
Aktualnie kończę szampon jajeczny z apteczki babuni, następnie będę stosować szampon Alterry papaja i bambus. Włosy powinny być od sierpnia w jeszcze lepszym stanie, gdy zacznę już używać maski bingo, Organique anti age, Drożdżową babci agafii, odżywki garniera, nivea same moje cudeńka :) teraz używam to co chce zużyć do końca lipca.
Podsumowując: włosy wyglądają na pewno lepiej :) nie jest to jeszcze to co chce, ale wszystko jest do osiągnięcia potrzeba tylko czasu, cierpliwości, systematyczności:D


Malutka




13 komentarzy:

  1. cudowne zdrowe włosy, moje są w opłakanym stanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włolsy:) ja również mam problem z wypadającymi włosami i nadal szukam dla nich ratunku:) Pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgęstniały i nabrały blasku, teraz są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie teraz się prezentują ;-) Zyczymy wytrwałości w pielęgnacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są teraz, widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super przemiana! teraz wyglądają o niebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromną zmianę widać przede wszystkim w stanie końcówek! Uwielbiam takie zdrowe i grube końce :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać ogromną różnicę :) Są pełne blasku, zagęszczone, po prostu piękne :)))) Mi przestały wypadać po dwóch tygodniach intensywnej kuracji z BingoSpa przeciw wypadaniu, wcierka Joanna Rzepa, na zmianę z Jantarem i suplement Celebrin, jestem strasznie szczęśliwa z tego powodu :)))) Teraz skupiam się na pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o.O Nie wierzę. Cudowne. Jaki kolorek ładny :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, widac pozytywna zmiane. Mam nadzieje, ze i ja kiedys osiagne podobny wynik :)

    OdpowiedzUsuń